A JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK MEGYEI HETÉNYI GÉZA KÓRHÁZ-RENDELŐINTÉZET MINŐSÉGPOLITIKÁJA

Intézetünk, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Hetényi Géza Kórház-Rendelőintézet a megye és a megyén túl meghatározott terület lakosságának egészségügyi ellátásában és az egészségügyi szakképzésben meghatározó szerepet betöltő intézmény.

Tevékenységeink középpontjába a következő kiemelt célokat helyezzük:

  • betegeink elégedettségének fokozása kiemelt figyelemmel a:

    • helyes szakszerű, bizonyítékon/ismereteken alapuló ellátásra;

    • rendelkezésre állásra;

    • az ellátás folytonosságára;

    • eredményességre;

    • méltányosságra;

    • betegközpontú ellátásra, beleértve a fizikai, pszichológiai és társadalmi sérthetetlenséget;

    • a beteg bevonására/részvételére;

    • a beteg biztonságára;

    • etikai értékekre.

  • az intézet gazdasági stabilitásának fenntartása,

  • a betegellátás minőségének nemzetközi normákhoz való igazítása,

  • a gyógyítási folyamatok hatékonyságának fokozása,

  • az infrastruktúra korszerűsítése

  • belső kommunikáció javítása

  • eredményes és jövőbe mutató humán erőforrás gazdálkodás megvalósítása.

Céljaink elérésének garanciáit

  • az MSZ EN ISO 9001:2015 és az MSZ EN 15224:2017 szabványokon alapuló minőségirányítási rendszer működtetésében,

  • a minőségirányítási-, szervezeti- és működési rendszerünk, valamint klinikai folyamataink folyamatos fejlesztésében,

  • az etikus, betegközpontú gyógyítás, ápolás és diagnosztika színvonalának folyamatos javításában és a kockázatok hatékony kezelésében,

  • klinikai folyamatirányítás, valamint kockázatfelmérés és – kezelés középpontba állításában,

  • a nozokomiális infekciókontroll kiszélesítésében,

  • kimagasló szakmai ismeretekkel és tapasztalatokkal rendelkező, úgy saját, mint kapcsolódó belső, illetve külső területek munkájával szemben igényes munkatársak alkalmazásában,

  • a képzés és továbbképzés ösztönzésében,

  • a minőségi munka elismerésében,

  • az erőforrások optimális kihasználásában,

  • a strukturális feltételrendszerünk tervezett, betegeink és a társadalom igényeihez alakuló fejlesztésében,

  • a modern informatika által támogatott információs rendszer működtetésében látjuk.

Intézetünk felső vezetése a minőségpolitika deklarálásával a kórház küldetésének és stratégiai célkitűzéseinek teljesülését követi, gondoskodik annak széleskörű tudatosításáról. Intézetünk sikere és munkatársaink személyes boldogulása elválaszthatatlan egymástól.